16 februari

Trött! Efter att ha varit en snabbis till stockholm också tillbaka nu ikväll! Skulle hämta några saker hos pappa och i helgen skulle de inte hinnas med så jag och faster åkte dit en snabbis, körde hem från Stockholm så nu har jag fått testa på att köra inne i stor staden också! Har ju bara kört till Arlanda som svårast annars:D

Va tidigare idag i skolan som vanligt, hade även mitt livs sista utvecklingssamtal som gick kanon! Sen efter skolan åkte jag och mamma ut till västerfärnebo för att gratta världens bästa kusin som fyller hela 8år imorgon! Blev mat och efterrätt och allt där med, mys:)

Men nu är jag galet trött och ska ta och sova nu tillsammans med en snarkande Astrid som ligger tryckt mot mitt ansikte och sover redan. PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0