2 februari

äntligen en kväll utan pluggande, ska dock bara fixa lite med vårat PA men ändå!
gjorde ju två prov i skolan idag, hoppas de gick hyffsat bra på dem! Vi hade även en liten avslutningsfika för våran lärare som ska sluta, den som engagerat sig i våran klass mest, har haft koll på vad som händer för oss och allt! Känns nästan lite sorligt och jag kommer faktiskt sakna henne!

Vi fick besök av farmor, faster och kalle nu på eftermiddagen/kvällen. Blev tacos till middag och polkatårta till efterätt och de blev hur gott som helst och jag är mätt fortfarande, mys va de iallafall :)

nu ska jag ta en snabbdusch och sen kolla på en av de sorligaste filmerna som finns - allt för min syster


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0