20 februari

ÄNTLIGEN har jag gjort klar den något förenade jäkla inlämningsuppgiften om njurar och vätskebalans. Jobbigaste vi haft på länge, men inget som förvånar en som vet hur gun är! Klar och iväg skickad är den nu iallafall. Då har jag bara typ hundra andra grejer som ska göra den här veckan nu då....

Ska iväg och sola med nu som ett litet avbrott i allt plugg, ska bli skönt! Måste ju se lite fräsch ut till studentkryssningen om en vecka, längtar!!

Har annars varit i skolan som varit som vanligt och rullat på.. När jag kom hem tog jag faktiskt en springtur och de va riktigt skönt! Ska komma igång nu, jag måste! Sjukt vad man tappar mycket när man inte rider regelbundet som jag typ gjort hela mitt liv, även om man behöver komplettera ridningen med något ex springa så får man motion iallafall! På den "tiden" man både cyklade till stallet och tillbaka och red hade man ju faktiskt bra kondition, vilket man inte visste riktigt då. jajaa, komma igång ska jag iallafall göra så allt är bra till sommaren, studenten och kommande häst! nog om de nu, mot idrottshallen! PUSS


Kommentarer
Postat av: carro b

det är galet vad fort man tappar när man inte rider.. o inte bara själva ridningen, allt tungt stallarbete och ut/insläpp gör sitt med!

2012-02-20 @ 21:57:28
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0