23 februari

Sitter och pluggar till mitt sista prov för ca 6veckor framåt nu, skönt som tusan! Men jag hatar verklligen natur, så ointressant ämne!

Idag hade vi våran andra föreläsning med vårat PA, idag för killarna som va väldigt nervösa och blyga, men de va kul ändå! Igår hade vi våran första föreläsning som va ännu roligare för tjejer som va pratglada och frågvisa. Tycker vi gjorde helt klart bra ifrån oss för att vara de första gångerna och för att vara så nervösa! Men värre blir de när vi ska göra för valla och ekeby sen ;)

Efter skolan idag fikade jag med syster och kevin och sen åkte jag & wille till västerås en sväng, hittade de jag behövde - ett par nya jeans!

nu ska jag fortsätta plugga lite till och sen kolla på BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0