26 februari

Kom precis hem nu efter att ha hämtat hem mamma som varit på personalfest, så ska lägga mig och somna till en film nu tänkte jag. Har umgåtts med mina kära men aningen konstiga vänner ikväll, lite mys hemma hos mig blev de!

Igår hade jag en myskväll på landet, mycket mys i helgen men de är ju mys. Haha där fick jag till det...

Har föressten kommit på att de är första löningen sen jag fyllde 18 vilket var i maj som jag inte är ute en löning! Va ju kanske på tiden att ta de lungt då, även om jag är galet partysugen! Men de spar vi tills nästa vecka då de är både studentkryssning och 100-dagars fest!! Kommer bli en galen och kul vecka!

Så den här helgen och lovet tycker jag har börjat helt okej bra, och med de så säger jag även godnatt nu! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0