29 februari

Lite kvällstankar...

- Min lilla astrid, som inte är så liten längre kan verkligen gå en på nerverna haha! Hon ska springa som en tok fram och tillbaka, bitas och hoppa på en som en galning princip hela tiden. När hon väl ska sova så ska hon ligga på en, helst i ansiktet eller på halsen eller sno ena kudden av en. men hon är mitt lilla hjärta ändå min lilla goding, hon är bäst.

- Jag tycker verkligen det suger att vara utan min iphone. man blir bortskämd och bekväm men de är ju så praktiskt!

- Jag har bestämt mig nu, och så får det bli! Dags att öppna ögonen nu och inse att allt inte är som förut, att saker och ting kanske inte blir bättre och att man får ta dagen som den är men också ta vara på den. Den som vill vara på min sida finns där för en och stannar kvar där. Och till sist att det ska bli ändring nu, vill bara ändra allting nuuuu, känner mig peppad på de!

- juste sen också, känner mig riktigt förväntansfull inför praktiken. För den som inte visste ska jag vara på avd 69 på sjukhuset i västerås vilket är med för tidigt födda barn! märklig känsla då man inte alls vet vad som väntar sig, men de ska bli riktigt kul också men såklart jobbigt också säkert!

- kanske att jag ska sova nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0