29 februari

STUDENTKRYSSNING!
Herregud vilken kryssning kan man ju säga! haha de som hände på båten stannar definitivt där!! Minnesvärd kryssning men jag önskar dock att jag hade gjort mer saker!? skapligt sliten dagen efter men de är väl se de ska va ;)
MEN såklart va de inte bara roliga saker som hände, min mobil blev stulen från våran hytt. de va skapligt surt och irriterade och hade jag fått tag på den jävla idioten hade jag kastat honom överbord!!!! idiot köp egna grejer. synd för dig bara att du inte kommit in i min mobil från första början och nu är den spärrad också, ha de så kul med min iphone. IDIOT!!
Som tur är så ska jag lyckligtvis få en ny iphone av försäkringsbolaget helt gratis och tack till alla underbara som hjälpte till att leta efter den och hjälpte mig, guldvärt!

Men annars så va de en händelserik kryssning och lagom sliten igår när vi kom halv nio igår. Imorgon kör vi studentfest istället!

Idag vaknade jag upp som en ny människa igen, såå att få duscha och göra sig fräsch! Har varit och lunchat med mamma på stan och fick även ett par nya skor som jag kan ha på praktiken sen! Men nu ska jag faktiskt åka och jobba lite, mellan 16-21.30, ska bli spännande och se för de är förmodligen någon mer ny än när jag va där sist!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0