11 januari

Dags för sägen och dags för att sova!
Blev en helt okej första dag som inte blev allt för jobbig.

Och faktiskt, så känner jag mig lite motiverad till skolan nu! Inte att jag gärna vaknar tidigt på morgonen och springer iväg till skolan, utan mer bara känner mig peppad inför alla kurser och att jag vill kämpa in i det sista nu och göra de sista bra ifrån mig! Kan vara att de är sista terminen som gör mig så peppad och de är väl bra! Men kan samtidigt säga att jag inte alls känner mig redo för att sluta skolan och börja leva på riktigt med riktigt jobb och allt de där än! Men jag hoppas och tror de kommer så småning om då jag samtidigt är så förväntans full, det är ju faktiskt nu på sätt och vis som livet börjar!

Jaa, lite kvällstankar sådär nu på kvällen bara! Ska iallafall ta och försöka sova nu och hoppas de är lättare ikväll än vad jag hade igår kväll. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0