16 januari

Hallåå där!
Lite dålig uppdatering känner jag att det är nu, men de är som de är!
Hade en bra helg iallafall med mina fina vänner! Lördagen spenderades med ida, ida och alex och vi hade massa mys hela kvällen och in till natten.

Igår blv de en hel mysdag endast hemma, skönt faktiskt! Va ju hundvakt åt lilla sötishunden också under dagen. han är så mysig men BUSIG! nu längtar jag tills jag får min lilla misse!

Idag så va man tillbaka till den unerbara skolan igen.. skönt med en rätt så lugn vecka men jag måste jobba matte varenda dag nu, måste verkligen få klart den kursen nu!! blir tokig på skolan som inte verkar kunna göra något, matte i 35min/vecka är de rimligt!?? nej inte direkt!
Lite fika efter skolan med ida & alex och en promenad hem efter det är vad min dag sett ut! Nu har jag spenderat ett tag vid datan så nu tänktr jag byta och kolla lite på oth istället! Har ju kollat klart på OC nu och har börjat på OTH nu istället!


Kommentarer
Postat av: carro

Hojta till om du behöver hjälp med matten :)

2012-01-16 @ 22:49:01
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0