25 januari

Är nyduschad och ska göra lite te nu och sen kolla på tv med mamma nu! Har ju faktiskt börjat kolla på efterlyst de senaste veckorna och de är sort haha! Har alltid varit rädd att kolla på de för jag får mardrömmar och tycker sånt är läskigt. Men de är intressant så jag har börjat tagit mig mod till att kolla på de!

Har idag bara varit i skolan, as usual! Har varit en helt okej dag förutom när vi hade redovisning och jag ville sjunka ner genom jorden då en stund haha! heemskt.

Jag och mamma tog en sväng till västerås efter att jag hade slutat, skulle hitta något att ha på mig tills i helgen! Fick med mig hem en spets tshirt, en kofta, en cardigan och ett par svarta jeans. Så de blev även lite välbehövliga saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0