28 januari

Astrid ville att vi skulle leka klockan 7 imorse, hon va helt tokig och sprang hit och dit, upp och ner och va överallt! Eftersom mamma skulle upp och jobba så blev hon ju pigg och ville inte sova! Jag kände inte riktigt likadant utan ville sova ett litet tag till så tillslut fick jag somna om till tio iallafall! busen

Runt tolv åkte jag ner på stan och städade i lokalen tillsammans med de andra och de va så sjukt vidrigt att ta reda på alla nerkissade semlor, blää. 

Igår blev kvällen inte alls som planerat. Missförstånd från polisens sida som gjorde att vi fick hårda krav på oss men som tillslut löste sig rätt bra. Men de vart ändå ingen rolig kväll och tråkiga studenter/annat folk som bara känner för att klaga kan ju gå någon annanstans, vi försöker bara göra så att vårat studentår blir så roligt och bra som möjligt, passar inte de er så sitt hemma då!!!
haha blir så irrierad!

Nu iallafall, är jag nyduschad och ska ta och städa lite här hemma, och även börja göra mig iordning. Lite senare kommer ida&alex och vi ska äta lite mat, förfesta och sen utgång! Denna kvällen hoppas jag blir roligare än igår och de vet jag att den blir!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0