4 januari

Kul kväll blev de igår! Va hemma hos Alex och spelade först ett askul tvspel! Sen kollade vi hockey resten av kvällen i två proppfulla soffor men de va mys ju. Sen fick jag och Ida skjuts av bil 1 hem och som sladdade som tok, sen ungefär hemifrån mig fick vi skjuts av bil 2 som också sladdade som en tok, haha livrädd och hjärtklappning!
När vi väl kom hem till Ida sen hann vi precis se klart hockeyn och sen sov jag där!

Idag så har jag följt med Pernilla och Kevin till Västerås, Kevin skulle kolla sina öron. Sen åkte vi även och tjockare i oss lite mat. Halvvägs hem märker vi att vi glömt Kevins snutte och napp i Västerås på sjukhuset, så de va bara att vända och åka tillbaka.. Nu har jag precis kollat klart ett avsnitt av oc och ska göra lite pannkakor till mat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0