7 januari

Igår blev de först jobb mellan 7-13, skönt med en kort dag! Sen på kvällen kom Ida och Alex och över och vi åkte ner till lindströms och tog några drinkar. Sen gick vi hem till Jocke och så följde vi med han och några killar till ut på hotellet, som va helt dött! Helt värdelöst för de va Inge folk alls där, typ vad man hade räknat med men de va ju värt ett försök iallafall! Blev trevligt med de som va där iallafall den stunden. Va hemma redan vid ett tror jag men faktiskt så va de skönt att gå och sova då, somnade nästan direkt!
Och underbart att vara pigg idag! Desto värre är de att jag vaknade med riktig halsont, gör ont hela tiden! Har fått i mig två koppar te nu och ska snart iväg och köpa halstabletter så blir de snart bättre hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0