10 juli

Väntar nu med spänning dygnet framöver nu då jag ska bli moster, Pernilla har fått åka in nu på eftermiddagen och jag hoppas allt går bra för dom! Vill inte ha ner de på min avdelning imorgon när jag ska jobba :) om de inte blir inatt så ska jag hålla utkik imorgon, det är turen med att ha samarbete med förlossning och bb! Annars så har jag ju jobbat idag 7-15.30 och dagen har varit såååå seg, har haft ett barn att ta hand om och där föräldrarna sköter det så gott som själva förutom lite stöttning och hjälp med mat. Men ska väl inte klaga för bara väntar på att de ska bli kaos och de är inte heller kul! Nu har jag precis ätit och ska väl ta de lugnt nu resten utav kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0