15 juli

Har precis duschat och och fått mat i magen, så nu känner jag mig som en människa igen! Va helt slut efter jobbet och trodde jag skulle somna i bilen på vägen hem. Har haft sjukt mycket att göra idag och vi hade många barn på få personal, KAOS! Men tycker vi fixade det bra ändå!
 
Har inte blivit mycket till uppdatering senaste dagarna, men torsdag-fredag sov ju jag och lisa i västerfärenbo och va kattvakt åt lilla mysan! Blev grillning och kortspel, onyttigheter och massa mys. vi fick även sällskap av emma, simon och stoffe en stund, trevligt! På torsdagen sen efter att lisa åkt hem så i väntan på att hämta faster, pappa, farmor och kalle vid tåget blev det en vända på stan. Ett linne och ett par nya svarta jeans fick följa med hem. På kvällen sen va vi hos pernilla där vi åt mat och sen åkte jag till simon och emma. blev först fiske med alex och jocke men de fick inge fisk haha sen åkte vi hem och tog de lugnt hos emma, skön kväll. :)
 
Igår va det jobb 13.30-22 och idag har jag jobbat 7-15.30 och det har som sagt varit fullt upp, är helt slut och trött. Men ska träffa ida och alexandra om ett tag, äntligen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0