20 juli

Nu känns det lite bättre efter att jag har varit hemma hos världens bästa syster med världens bästa mamma! Ni är bäst! Plus att det finns så fina människor runt om mig, är så tacksam för det. Antar väl också att jag är inne i en känsligare period nu eller något, men jag jobbar så mycket nu och det har varit fullt upp och har varit helt slut när jag jobbat färdigt om dagarna. Sen hinner jag inte träffa alla de jag vill hinna träffa, känns som att jag aldrig är ledig som någon annan. Det är ju en ganska stor omställning från att gå från skolan och träffa sina vänner varje dag och vara lediga tillsammans varje helg till att jobba både vardag och helg helt olika mot alla andra. Sen att jag inte vet vart jag har alla människor runt om mig gör mig både ledsen och stressad men jag hoppas det löser sig! Tur jag har fina vänner och familj ändå! Men nu har jag iallafall precis kommit hem från syster, blev myskväll där ikväll. Ska ta och kolla på en film nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0