27 juli

Min enda lediga dag för veckan igår blev toppen! Började dagen med att sitta hos frisören i tre timmar för att göra min efterlängtade rakpermanent igen, så jäkla skönt! Sen var jag hemma hos Pernilla och umgicks med henne och barnen under dagen i det härliga vädret. Sen på kvällen blev det ner på stan på grillnatta och kolla på lite artister och sen va vi i öltältet resten utav kvällen. Blev en rätt så rolig och lyckad kväll men lugn, sen skulle jag sovits hemma hos Ida men blev hemma istället med "han", dumt men jaa. Mys ändå! :) Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet igen, jobbat kväll idag och dag både på lördag och söndag och det suger så jäkla mycket för jag vill också ner på Sala festivalen och festa och ha de as kul!!!! :(


Kommentarer
Postat av: carro

Nu blev jag ju nyfiken :) Mr?

2012-07-27 @ 14:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0