31 juli

Skönt med en ledig dag idag, sovmorgon va välbehövligt! Låg och drog mig länge i sängen och duschade sen och kollade på os, blev ju första medaljen för Sverige ju, ett silver! Så jäkla grymt och kul att de va ridsporten som stod för den också! Har också varit nere på stan och köpte presenter till min systers pojkvän som fyller 30 idag stolt att jag handlat för första gången på systemet även om de dock bara va ett presentkort;) alkohol får jag vänta ett tag till med.. Men sen va vi iallafall där på kalas, de va trevligt som alltid :) Sen nu ikväll va jag hos Ida en stund och kollade på allsång och bara mös lite, perfekt avslut på min lediga dag:) Nu dags att sova för jobb imorgon!


Kommentarer
Postat av: Isa

Gillar att du har daterat de sista inläggen med augusti och inte juli ;p hehe

2012-08-02 @ 11:45:01
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0