8 juli

En sliten människa va det här, men har haft en riktigt bra helg så det har det varit värt!
Kom hem sex imorse så är en aning trött nu fortfarande efter lite sönm så jag kommer garanterat sova tidigt ikväll!
 
Blev en bra kväll igår trots allt, blev inte som tänkt men bästa syster räddade den till en början så åkte till henne för en myskväll men då ringde krille och frågade om jag kunde köra dom hela kvällen på powermeet istället så gjorde det istället. Blev en hur rolig kväll som helst, så de räddade min kväll mycket bra! Va as nervös i början för att köra bland alla bilar i nisses bil för den hade en jätte jobbig koppling men tycker jag lyckades rätt så bra ändå haha! Kul va de iallafall och jag såg många snygga killar ;) och sen mindre snygga också haha. plus favoriten! Kom till sala vid halv fem och då åkte vi hem till nisse och va kvar där till sex och sen åkte vi äntligen hem så fick jag sova, det var underbart!
 
Har tagit det lugnt hela dagen och nu ska jag fortsätta att mysa framför tvn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0