24 juni

Har haft 3 underbara lediga dagar, har njutit som bara den!!
I torsdags så slutade jag halv fyra och kom hem efter fem och på kvällen åkte jag ner på stan till norrmanska med ida och alexandra och drack gott och hade det mysigt. Senare åkte vi hem till nisse där det va lite folk, efter nån timme åkte jag och ida och så träffade vi tobbe och va med han ett tag. Blev en riktigt mysig kväll!
 
 
I fredags, självaste midsommarafton! Hade en super mysig förmiddag med mamma, åt god frukost sen låg vi ute och solade, super skönt. Sen blev de lunch med midsommar mat. Gjorde mig iordning och sen hem till emma för att spendera resten utav midsommardagen där med fest och braiga människor. Blev bra till en början med grillning och lekar. Blev lite bråk åså senare under kvällen men det löste väl sig på sätt och vis tillslut och vi kunde fortsätta kvällen med flera lekar och annat.Går inte in något djupare på dagen men jag hade kul iallafall och det blev en bra midsommarafton!
tråkigt nog kan jag inte ladda upp några bilder, går bara att ladda upp en de blir kryss om de är flera. skitgrejer!!
 
igår-lördag, tog det lugnt mest hela dagen kollade på film och bara latade mig. Skönt va de! Senare på kvällen åkte jag och mamma ut till västerfärnebo och hade mysigt med efterrätt och kortspel. Va hemma runt elva och då trodde jag att jag skulle gå och sova men inte, då fick emma, adam och sofia med mig ut så de kom och hämtade upp mig och så va jag med dem till två någonting. Blev en rolig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0