27 juni

Hallååå.
Ledig idag, skönt bara njuter :) Blev väckt av mamma runt nio imorse och då gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan och åt en supergod frukost på johanssons, mysigt! Sen fixade vi så att jag har bytt bank nu, skönt att ha fixat de också.
Hade inget att göra under dagen sen, folk jobbade och ingen sol så jag åkte till västerås för lite shopping tänkte jag, men de fanns inte alls mycket som jag fastnade för så tråkigt! Och letade i varenda jäkla skoaffär efter ett par låga vita converse men det fanns ingenstans, slut överallt! Irriternade kan man säga. Men blev en träningströja, ett linne, en bikini och lite smycken iallafall!
 
Skulle egentligen ha kört en utgång med ida ikväll på onsdagsklubben, va så jäkla sugen på de men hon va tvugen att jobba och tydligt mycket längre än vad vi trodde så blev inget. tråkigt! Jag vill feeeesta! Men ska åka och ta sällskap med emma nu till ica och hyra en film och köpa lite godis istället bara för att min lediga kväll blev värdelös! 
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0