3 juni



Alla dagar skulle jag behöva dig men vissa mer än andra. du är så otroligt saknad. men jag vet att du har det toppen min finaste. Kommer aldrig kunna visa mamma och pappa hur tacksam jag varit för att du har varit min. Ibland måste livet gå vidare trots att man får lämna de man älskar, men om jag visste att livet skulle tagit slut för dig hade jag aldrig gjort mitt val, men nu vet jag ändå att du har det bäst och det finns ingen finare än du, mina tankar går till dig varje dag och våran resa kan vara den bästa resan i mitt liv, genom slit skratt och tårar. Min bästa vän jag älskar dig.

Ibland måste man få lätta på hjärtat!

Kommentarer
Postat av: carro b

förstår att det gör ont <3

2012-06-03 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0