16 juni

Dags för jobb igen, jobbar 13.30-22 ikväll. Sista introduktionsdagen, sen ska jag börja jobba på egen hand, nervöst!!

I torsdags, efter en hel dags utbildning så åkte jga ju in till stan för att träffa lisa, underbara vän! Tog en fika med massa prat och mys. På kvällen sen blev de myskväll med ida med massa gott och film. Efter filmen åkte vi hem till krille och lövet och så åkte vi ut på spökjakt. haha sjukt kul och läskigt!

Igår så blev de en "brunch" på stan med alexandra och så kikade vi runt i lite affärer. När jag kom hem satt jag mig i solen en stund, skönt va de för de va lagom varmt och lite färg fick jag med. Gjorde hemmagjord pizza sen tills mamma kom hem och sen blev de en liten tjejkväll hemma hos renee, de va trevligt!

Nu har jag precis ätit lite youghurt till lunch och ska strax sätta mig i bilen och åka mot västerås och jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0