11 mars

Och så va den helgen över...
Haft en jättebra helg med bra vänner, släkt och även fått shoppa lite!

I fredags jobbade jag dag och när jag kom hem så gjorde jag mig iordning och mötte emma och sen hämtade vi sofia och bea och åkte och åt thai i västerås! hade en lugn kväll men rolig och galen.

i lördags fick jag en underbar och efterlängtad sovmorgon, åkte sen till uppsala och shoppade lite först, fick med mig ett par nya vita converse, ett bas linne och ett lite finare linne och sen ett par solglasögon. Sen åkte vi och hälsade på mormor och va där ett tag, mys! :) åkte in till bror en snabbis sen och fikade en stund. Sen fick jag skjuts till emma direkt så hämade vi upp alex och åkte till idrottshallen och kollade på lövets innebandymatch. Resten utav kvällen blev också kul, massa bus mot killarna men dock så fick vi ju tillbaka också ;) och klanten själv halkade på en isfläck och skrapade upp handen mitt uppe i allt busande!

och idag så har jag varit hos farmor och farfar hela dagen! Nu har jag precis jobbat lite matte och ska gå och duscha nu och sen lägga mig och kolla på BB för att ladda om för en vecka med 6 dagars praktik! yeeeeees.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0