15 mars

Ledig dag! Min enda lediga för denna vecka, har ju praktik hela helgen..

Har iallafall varit till skolan idag och gjort matte prov, hoppas och håller tummarna för att de gick bra för isåfall har jag bara ett prov kvar sen!

Sen så har jag äntligen fått en ny iPhone nu! Skulle ha fått en antingen imorgon eller på måndag men de blev massa strul och han hörde inte av sig på the phone house så jag och mamma åkte till Västerås och köpte en istället! Blev en ny svart fast S. Men nu väntar jag bara på att sim kortet ska aktiveras så kan jag äntligen använda den! Känns sådär med nytt nummer men de är som de är, valde att göra så ändå! Galet glad över att jag har en riktig mobil igen!

Sen har jag och mamma även varit till minneslunden och tänt ljus också, är ju så att världens finaste häst skulle fyllt 16 år idag! Och sen tände vi även för våran lilla missan också, ni är väldigt saknade<3

Men nu har jag precis tagit mig en skön dusch och ska kolla BB nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0