2 mars

100 dagars festen igår blev grymt bra!
förfest med klassen först och sen vi dansade loss på hotellet trots att de va lite halvdåligt med folk va de en grymt rolig utgång!

Fick sova ett par timmar och skulle upp sen efter åtta för att bli upphämtad och åka till borlänge vid nio sen imorse! Skulle till framtidsmuseet där mina sysslingars pappa jobbar och fick lite rundvandring där åså, lite lunch och sen hem till dem och fika och träffa mer släkt. mysigt!

Kom hem nu ikväll och ska bara ta de lugnt eftersom jag blev inringd till att jobba imorgon, delad tur dessutom! Mördarpass men lite pengar blir de ju iallafall!  Så nu ska jag äta lite choklad och kolla på gårdagens plus dagens BB avsnitt och sen sova så jag är pigg för jobb alltså mellan 7-21.30!

från studentkryssningen, snygga vänner man har! hoppas de va okej för dig ida att jag tog bilden från din blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0