7 mars

hallå! en trött och slut tjej som sitter här just nu, fattar inte de som orkar sig på pendlarlivet?? haha 3 dagar och jag känner mig mer död än levande! inte kul att vara hemma halv tolv och sen lägga sig och somna på de och sen upp fem, nej inte min grej de där alltså!

men idag har jag iallafall jobbat dag och gått 7-15.30 och imorgon jobbar jag kväll 13.30-22.00, hatar att åka buss också för de tar sån lång tid, man ska stanna överalltoch de gör mig dödstrött och vill ju inte somna för då kommer jag säkert hamna fel. jaa usch vad jag klagar nu! har iallafall gått bra annars på praktiken med de söta små små barnen, har fått sondat, badat och tagit blodsocker och lite sånt! lite långtråkigt blir de och tiden går väldigt sakta men men!

idag har jag iallafall tagit tag i att jobba matte efter att jag kommit hem, varit hos syster och även myst med min lilla (fast hon är ju inte så liten längre!) men väldigt busiga astrid och nyss kollat på gårdagens bb-avsnitt. Så nu ska jag lägga mig i sängen och se om jag orkar se eller om jag somnar till bb!


föressten; saknar att ha min riktiga telefon!!!!


Godnatt alla fina
 





Kommentarer
Postat av: carro b

Du får sova över här om du vill :) Visserligen väcks man en stund varje natt när Eric ska till jobbet men du slipper åka lika långt.. :)

2012-03-08 @ 07:51:02
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0