1 maj

Ligger nedbäddad i sängen och kollar på sons of anarchy. Är inte ett dugg taggad på skola imorgon och bara tanken på alla inlämningar och sånt som ska in gör mig illamående!

Men annars då, första maj idag och dagen har varit helt underbar! Fint väder och varmt så har solat hela dagen med mamma, perfekt när man va lite trött i h seg. Fick en hel del färg också, fast mer röd än brun men alltid nått!

Valborg igår och kvällen blev lyckad och jag hade en bra kväll/natt med mina vänner! Efter att vi ätit och gjort oss iordning hos Ida gick vi till Adam och förfestade där. Sen gick vi ner på stan och sen vidare in på hotellet, va roligt folk ute och jag hade kul! Till sist hamnade vi på kebaben och efter ett tag där kom jag hem, lagom trött och sliten! Men en kul kväll iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0