13 maj

Efter en lång pluggdag igår så åkte jag mamma och kevin som vi var barnvakt åt, hem till mathias och kim och fick tacos där, va både gott och mysigt! :)
Sen när vi kom hem därifån så åkte jag hem till ida och efter ett tag bestämde vi oss bara sådär för att åka till västerås. Emma följde även med då också och vi fick en mysig kväll! Träffade på sebbe simon och några till också där.

Idag ska jag plugga hela dagen också, PA ska bli klart och jag är väl så gott som klar men har också matte som ska göras för de har jag prov på imorgon och sen måste jag plugga psykiatri och sjukvård också. Ska gå dubbelt imorgon och på tisdag kväll på åkra hemtjänst så då hinner jag inte plugga så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0