14 maj

Inte en sån jobbig dag. Hade film på morgonen i skolan, såg världens psykfilm! De va väl passande till psykiatri kursen men den va inte rolig!
Sen hade jag matteprov som gick jättedåligt, men hoppas kunna få till en g ändå. Bara är så att jag ska klara matte b!

Slutade runt tolv så då åt jag lite lunch hemma och kollade på två avsnitt av oth, har pluggat också och ska snart iväg till åkra hemtjänst som jag ska hå dubbelt på ikväll och imorgon. Va ett år sen jag va där och hade praktik så de är ju skönt att man kan lite om stället! Slutar vid nio då ska jag hem och plugga igen!

Suger att de är skitväder för jag kommer bli blöt då... Ååh :(


Kommentarer
Postat av: carro

Tack Dannis :) Monica frågade efter dig förra veckan, dags att komma tillbaka till hästarna nu!

2012-05-15 @ 12:42:41
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0