19 maj

Det är den 19e maj och jag är nu 19år! Haha inte för att det känns så speciellt och jag känner mig inte äldre för det ;) men jag tycker alltid att det ändå är en speciell känsla dagen efter! För ett år sedan var jag helt till mig eftersom jag då blivit en 18åring som fick börja gå ut på krogen, ta körkort, köpa saker vid 18årsgräns, skriva under papper, ja det mesta! Speciell känsla en som numera nästan känns som om det varit i evigheter det varit så! Men har haft ett riktigt bra år iallafall som 18 och hoppas på ett minst lika bra som 19år!

har varken blivit bloggning i tordags eller igår men har haft fullt upp trots ledighet!
i torsdags åkte jag och mamma till västerås och köpte skor och underkläder till balen och även storhandlade inför min födelsedag, hade en mysig förmiddag ihop! Sen hem och vidare ut till faster så skulle vi fixa med balklänningen. längtar tills jag får snvända den, bara en vecka kvar! blev kvar där länge men klänningen blev klar och hade en mysig eftermiddag där! Väl hemma så åkte jag, mamma och pernilla till kyrkogården med blommor och ljus för gammel mormor som skulle blivit 99år. Sen så träffade jag emma och vi hade med oss lite gott och åkte upp till månsan och hade det mysigt och sen åkte vi vidare lite. hade en bra kväll iallafall :)

Igår, som alltså va min födelsedaaag :D jag och mamma bakade och städade hela förmiddagen men lite hjälp av pernilla som gjorde en asgod tårta! Kom sen lite släkt under dagen och fick en massa fina saker. Tusen tack igen till alla underbara! På kvällen sen så kom tjejerna på middag och jag hade gjort plankstek, haha aldrig att gör de igen! Gick väl att äta men ;) Blev en bra kväll med lite kubb och så också med mina fina!

Idag har jag bara tagit det lugnt! Skönt efter två dagar med fullt upp! Drog mig i sängen länge, har städat lite och solat ute med va också iväg och solade, skönt! Nu ska jag fixa till mig lite och se om de blir nått kul ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0