22 maj

Äntligen har jag fått lägga mig nu i min renbäddade säng! Är riktigt trött så kommer säkert somna när som helst, skönt!

Har haft en bra dag, skola till tolv sen skulle jag på provsminkning inför balen, blev nöjd och så som jag ville ha det :) börjar bli nervöööös nu!

På eftermiddagen sen åkte jag ner och träffa Wille och Alexandra på stan, blev en sväng där och även lite glass, mys! Sen lämnade jag bilen hos JoAnna som skulle låna våran bil, promenerade upp till syster och va där under kvällen och när jag kom hem sen vid sju kom Wille och vi sprang spåret, galet skönt! Bra början iallafall ;)
Har också hunnit färgat håret nu ikväll, så är nu nyduschad och ska sova nu, godnaatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0