24 maj

Nu har jag äntligen fått sätta mig i solen en stund, slutade lite innan ett och då tog jag och Ida en promenad hem, galet va svettigt de blev haha! Sen hade jag tänkt sola hela eftermiddagen när jag väl slutade tidigt, måste ju ha lite färg till på söndag!! men då ringer farmor när jag precis satt mig på baksidan och frågar om jag kunde åka och hämta en sak åt farfars traktor och sen komma dit med det, så fick först åka och hämta hennes bil som faster hade på jobbet, hämta grejen och sen ut till västerfärnebo! Men vad gör man inte för världens bästafarmor&farfar! Tog även en fika där ute, mysigt :)

När jag kom hem så hämtade sebbe upp mig så åkte vi och köpte skjorta och slips till balen, kommer nog bli så bra så :) så nu är jag hemma igen och de är ju fortfarande varmt i solen! Vid sju ska jag och tjejerna åka till västerfärnebo igen och kolla på fotboll, bra dag med andra ord! :)

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0