26 maj

Hade en jättemysig kväll igår med Ida! Va först till Månsan och drack cider sen vidare till Lindströms! Fick sällskap av Maja senare också:) haha och så träffade vi på världens drygaste killar!

Idag gick jag upp relativt tidigt och åt först en asgod frukost med mamma sen åkte jag ner på stan och köpte blommor till mamma eftersom jag inte hinner de imorgon och sen fick även jag med mig två par linnen, en tshirt, ett par byxor i h ett läppstift!

Har varit ute hos farmor och farfar sen under dagen, fick grillat till lunch där, super gott! Hade de mysigt där ute. Nu har jag precis duschat och målat mina naglar så de är fina imorgon på balen, som jag är för övrigt galet nervös till! Nu ska Ida kommer över en stund så ska jag fixa hennes naglar med :)

Vad som händer ikväll är inte bestämt än, men en lugn kväll eftersom det är bal imorgon och då måste man ju vara på topp ;) puss!


Kommentarer
Postat av: ida

men så himla fina bilder, den första borde inte ens få visas!!

2012-05-26 @ 21:21:02
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0