29 maj

BALEN 27maj:
Grym dag! Känslan som uppstår är obeskrivlig och jag hade en grymt bra dag. Så himla glad över att få va med om den dagen. Är nog inte många gånger i ens liv som man får känna den känslan! När vi blev fotograferade i parken med hur mycket kameror som helst överrallt och att få gå på röda mattan när hur många som helst kollar på en, jag känslan var grym! Hade en rolig kväll inne på hotellet sen också, maten va dock dålig! Men dans hela kvällen och natten lång och hade hade så ont i fötterna så jag knappt kunde gå när vi skulle hem, men de vare värt! Partydans i balklänning är nog bara en-gång-i-livet-upplevelse! Tusen tack till alla inblandade vänner & familj & andra. Min dag är oförglömlig och dagen var toppen, tack för att ni gjorde den så bra!



Måndag:
Kände mig duktig som tog mig upp klockan åtta för att gå till skolan trots att vi kom hem efter två och somnat efter klockan tre på natten. Har inte känt mig sådär trött många gånger i mitt liv men gick gjorde det ju ändå trots att man kände sig ofräsh och sliten. Var inte någon speciell dag i skolan heller. Hela dagen blev lugn vilket var skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0