15 oktober

Vilken helg, blev inte som tänkt eller planerad på något sätt alls. Igår fick vi åka in akut till strömsholms djursjukhus två gånger med astrid för hon slutade att gå och kom ingenstans utan satt ihopkurad och stampade med bakbenen på samma ställe och och bara var allmänt dålig och betedde sig konstigt, sjukt läskigt. Men när vi kom till strömsholm första gången igår kväll så visade hon ingenting när vi kom dit, typiskt men positivt att det gått över tänkte vi, kom hem vid halv tio på kvällen och hon va som vanligt i kanske en halv timme sen började hon sådär igen så fick vi komma tillbaka och så fick hon stanna kvar där över natten, de har ingen aning om vad det kan vara för fel. Nu har vi inte hört någonting av dem än så länge idag, men hoppas de ringer snart för jag vill så gärna veta innan jag måste åka och jobba. Typiskt att jag jobbar idag också, vill inte just nu! Min älskade lilla astrid<3 Något positivt i det dåliga är iallafall att jag hoppade en finfin 5åring igår och att jag ska boka in träning hos monica nästa vecka, som jag längtat!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vems stall är du och rider i? :) Gud så roligt att du kan träna lite igen :D

2012-11-03 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0