23 oktober

Godkväller!
Ligger redan i sängen och har tänk sova snart, är trött så då känns de ju lika bra faktiskt att göra de, så smart jag är.

Har iallafall haft Ida & Alexandra här men skjutsade hem dom nyss, vi hittade inte på något att göra så blev lite te och skorpor och mys här hemma så blev ju kvällen rätt bra ändå.

Annars så har jag bra ägnat tiden i stallet, gick kalas att träna och de va så kul att vara tillbaka i ransta igen, allra helt när man får så mycket positivt av Monica! Ramlade av lyckades jag också, men på det igen bara och hästen hoppade på fint och jag skötte mig. Vi alla va nöjda efterråt! Nu ska vi bara fortsätta att komma överens. Nog om det, efter att jag tränat åkte jag och red Zlatan i paddocken, pigg som jag vet inte vad men fick honom mjuk och avslappad rätt fort.

Nu ska jag sooova! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0