3 oktober

Jobbat 7-15.30, har gått jättebra, trivs verkligen superbra! Men idag hade jag världens huvudvärk och har känt mig allmänt konstig hela dagen, men överlevde iallafall, som tur va;) sen hade jag världens bästa mamma som kom och hämtade mig när jag slutat så jag slapp åka buss<3

Har lagat god mat åt mig och mamma när vi kom hem, och då blev de kött, potatisklyftor, brunsås med kantareller. Så gott!
Nu ligger vi båda i vardagsrummet och bara myser, har faktiskt smaskat lite godis också vilket inte alls är bra! Men dags att ta tag i livet nu, så unnade mig lite när jag inte kände mig så pigg;) blir soffmys resten utan kvällen och sova tidigt eftersom jag jobbar imorgon också och hoppas jag känner mig piggare då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0