13 september

Tjohej!! Nu är mamma äntligen hemma så nu är allt som vanligt igen! De har som sagt varit skönt att vara själv och ha huset för sig själv men samtidigt så skönt att ha henne hemma igen! Jag var och hämtade mamma och maggan på arlanda inatt och bästa wille följde med som sällskap, guld värt! åkte hemifrån sala vid halv ett och va hemma igen sen efter fyra, lagom trött va man ju då kan jag säga! Och sen imorse så blev jag väckt vid nio och vi åkte då till pernilla och blev bjudna på frukost där! Men nu är jag hemma igen och har lagt mig i sängen ett tag och myser med astrid. Ska vila en stund nu och sen ta mig en dusch och en pw, det är väl vad som står på schemat för dagen. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0