16 september

Bakis söndag va de ja! Fast har faktiskt inte varit så bakis idag, har varit lite trött bara! Sov till elva imorse och låg och låg då och drog mig i sängen ett tag och vid två så åkte jag ut till stallet och hoppade Zlatan, gick bra! Underbara ponny :) sen efter stallet så lagade jag ju mat till mig och Jordan, nu har jag duschat och när mamma kommer hem så ska jag med Ida till lägenheten och ha söndagsmys och även sova där!

Kvällen igår blev väl bra, hade kul och allra helst åt min knäppaste vän Ida ;) haha fyfan va hon kan! Men hade kul iallafall! Tack till bästaste Emma också som skjutsade runt på oss <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2164049/images/2012/pic_50560afde087c3239563f9e4.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0