19 september

Godmorgon!
Egentligen skulle jag ha jobbat dag idag, men de frågade igår om jag ville vara ledig istället för vi skulle va så mycket personal på så få barn, så jag passade på att ta en dags ledig! Så jag har sovit riktigt bra inatt och vaknade kl 10 utvilad, skönt! Och nu har jag bara legat och myst i sängen och ätit frukost, riktigt skönt att ta de lite lugnt.

Dagens planer är att jag ska åka till stallet och rida zlatan och sen ikväll ska jag och mamma åka och kolla på jordans fotbollsträning.

Föressten, drömde en sån dålig dröm inatt! Eller den va väl bra om den hade varit sann men de va den ju inte. Drömde iallafall att jag och mamma hade flyttat till en lite gård med ett superfint hus och ett litet stall där jag hade Chippan och en liten shettis. Tänk om de kunde varit verklighet, men jag vet att du har det toppen där du är nu mitt hjärta <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0