22 september

Godkväller! Har precis haft lite besök av martin, stefan och stefan nu på kvällskvisten, så trevligt så! De åkte nyss så jag ska ta och lägga mig och kolla på film nu, borde egntligen sova men är inge trött! Tidigare ikväll blev de myskväll hos bästa syster. Fick supergod mat och sen blev de lite onyttigheter efter till tvn, så mysigt! Tidigare idag blev det även fika på stan med syster och barnen och sen har jag även varit i stallet, red ponnyn i paddocken och de gick finfint! Så jag fick en väldigt bra fredag, skönt eftersom det nu blir jobb lör-mån. nej nu ska jag börja kolla på den senaste johan falk filmen - spelets regler. Kunde inte hålla mig några dagar så jag kollar på den redan nu hihi. han är ju så sjukt jäkla snygg joel kinnaman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0