23 september

Godkväll!
En rätt så typisk söndag har det varit för mig idag! jobbat 7-15 och det har varit en sån lång dag på jobbet, typ inga barn och de som va var det inte mycket med så det har varit riktigt långdraget. Får se hur det är imorgon när jag jobbar igen. När jag kom till sala så åkte jag direkt till idrottshallen och kollade på innebandy damernas seriepremiär med pernilla, martina och barnen, va väl ingen större hit eftersom de förlorade!
Nu ikväll så har jag bara tagit det lugnt hemma med mamma framför tvn, nu kollar jag lite på beck filmen som går på tv men som är så vidrig så får se om jag klarar av att kolla på hela! Sen ska det iallafall sovas så jag orkar upp vid fem imorgon. aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0