25 september

Mysdag med mina underbara bästa vänner!
På förmiddagen kom Alex förbi hemma och vi åkte ner på stan och mötte Ida för att äta lunch. Sen åkte jag och Alexandra till Västerås för att shoppa lite, hittade INGENTING! Jo en skjorta, en tjocktröja, pannband och hårfärg men hade räknat med mycket mer. Varför är det så att när man har pengar och kan shoppa så hittar man inget?!

När vi kom hem till Sala sen så åkte jag hem och lagade mat, gjorde köttfärssås för första gången i mitt liv haha, men mamma tyckte den va god, tänk vad jag kan:)
Sen kom Ida nu på kvällen och vi gick och kollade på lite fotboll på lärkan först, sen gick vi och köpte lite gott och sen hem till mig och kollade på film, dreglade åt joel kinnaman!

Nu ska jag ta och sova, har lite sovmorgon då jag jobbar kväll men ändå skönt att få sova några timmar. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0