26 september

Trött, blöt och fryser! Ska bli skönt att få sova nu efter kvällens jobbpass. Va super lugnt hela eftermiddagen och sen efter sju så bara blev de jätte mycket och allt gick i ett, fick även springa in och hjälpa till på förlossningen med ett barn som fick följa med oss in på avdelningen sen men mådde bättre då. Fick dock inte se själva förlossningen och har inte varit med på någon än, men de ska jag väl försöka med någon gång innan jag slutar iallafall, när man har chansen att jobba så nära liksom! Oftast har man ju fullt upp ändå eller måste förbereda när det sker eller så är det studenter med, men någon gång ska jag tänkte jag!

Håller äntligen på att torka efter min cykeltur hem från bussen, jävla väder! :( Ska iallafall sova nu på en gång eftersom jag börjar 7 imorgonbitti igen, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0