28 september

Godkväll!
Vilket inlägg det blev de förra, om snälla människor! Men det är ju faktiskt så, det finns många snälla människor därute!

Iallafall blev de ju lite snabb shopping med Ida i Västerås efter jobbet, fick med mig en bh, en skjorta, en topp, en cardigan, t-shirt och mascara. Får dock se om jag ska ha kvar toppen. Sen blev de även god mat på jensens! Mys eftermiddag :)

När jag kom hem så blev de en promenix till Ica och köpte lite frukt till en myskväll, har kollat på "kärleken checkar in" som gick på kanal 4, så himla bra, verkligen sevärd! Kunde inte sluta titta!

Men nu ska jag ta och sova och få lite skönhetssömn, jag ska vara funktionär på ponnytävlingarna på sorf hela dagen imorgon och sen utgång på kvällen så det gäller att jag är pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0