28 september

Fyfan vilka snälla människor det finns, fick åka gratis på bussen från sjukhuset in till stan, "har inte hjärta att låta dig betala så mycket för att bara åka in till stan", världens snällaste busschaufför :) klantiga jag som glömde busskortet hemma som sagt.. Sen sa en tjej på bussen att ifall de skulle komma en kontrollant som de oftast inte gör men om de skulle göra de så skulle jag få åka på hennes kort isåfall, underbara människor!
Såna människor gör ens dag och kan hjälpa till gör ens dag så mycket bättre!

Annars har min dag på jobbet varit bra, har haft fullt upp hela tiden men det har gått bra! Skönt med helg nu! Nu ska jag åka in till stan och möta upp Ida så ska vi kika runt om vi hittar något snyggt att ha på oss imorgon! Och juste, är så sjukt missnöjd över mörkt mitt hår blev, trivs inte alls, fan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0