9 september

Söndag kväll, egentligen är det dags för jobb imorgon, men eftersom jag fortfarande är förkyld så måste jag vara hemma vilket suger! Vill ju faktiskt jobba..

Har haft en bra helg iallafall! I fredags så kom Stefan, Erik och Ida hit på kvällen och vi hade först myskväll! sen bestämde sig jag Stefan och Erik för att vi skulle ut på hotellet men inte Ida för hon skulle upp och jobba:( va dåligt med folk ute men hade det kul ändå! Sen åkte vi hem till mig igen en stund. Rolig kväll vilket fall:)


Igår så hjälpte jag till att visa Zlatan för några som skulle provrida honom, gick finfint! På kvällen sen va jag med Emma och vi gjorde lite god mat och sen va vi och kollade på innebandy, efter de sen va vi med Stoffe och marat. Fick ett fint armband också av min underbara vän. Tack igen hjärtat!

Idag så hade jag varit och kollat på innebandy igen fast denna gång med syster och barnen. Mysigt! Sen har jag även ridit zlatan och varit ute i västerfärnebo. Pappa, faster och farmor kokade kräftor och de va så äckligt, har ju varit med och gjort de förut men hade glömt hur hemskt och äckligt de va. Fick god mat därute som farmor gjort också. Bästa där ute. :)

Nu har jag precis ätit lite te och skorpor och ska sätta på en film nu tänkte jag och sen sova relativt tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0