19 januari

Godkväll! hemmamys består min kväll utav och laddar för jobb imorgon och även min tredje jobb helg på raken. börjar bli lite trött på att jobba helger nu.. men sen så återgår jag till de vanliga, ledig varannan! har jobbat idag också och de har gått bra. igår vart jag även kvar i västerås och spenderade eftermiddagen och kvällen med lisa och madeleine, super mysigt med massa prat och skratt! Sov även hos lisa inatt, tack igen bästa du! Då kunde jag sova till hela kl 6 imorse! Annars idag så har jag bara hunnit med att rida i det underbara varma vädret, duschat och ätit! väldigt häldelserikt ;) ramlade föressten i duschen när jag skulle raka benen, men hur klumpig får man va liksom. haha sånt händer bara inte! har väldigt ont i höften nu iallafall haha.. Nej nu blir det fortsatt tvmys med mammsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0