4 januari 2013

Hallå där och gott nytt år!
Va ett tag sen jag skrev här och börjar faktiskt sakna att skriva av mig lite onödiga saker. Har väl hänt några saker sen jag skrev här sist men inte mycket. Det största är väl kanske att jag har gått och köpt mig en bil! En fin bil som jag är så nöjd med och är lilla pärla. En Volvo V50 från 2008 och passar mig perfekt är så nöjd med mitt köp:)

Sen har det varit lite utgångar, mys med mina vänner, umgåtts med mina underbara familj/släkt, ridit den finaste 4åringen Natascha, firat jul och nyår och julafton blev bäst som vanligt och nyår blev sämre än sämst. Och så har jag ju såklart jobbat på och har fått förlängt tills augusti vilket jag är så glad för! Men som sagt, inte har de väl hänt så mycket mer än så!

Men sen så har vi ju kommit in i ett nytt år också, för den som missat de;) nej men känner mig otroligt peppad faktiskt för att göra det till ett bra år! Lämnar ett helt okej år bakom mig och välkomnar ett nytt bra år! Har mycket att se fram emot och jag ska se till att jag får det år jag vill ha. Ska göra de saker jag vill, umgås med de jag mår bra av och sluta lägga ner energi och ödsla tid på de som ger mig dålig energi och få mig att känna mig otillräcklig. Peppad till tusen!

Det var allt av mig så länge, nu kör vi 2013!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0